  • 11. Data: 2008-04-12 21:18:25
    Temat: Re: PIT-37 jak "zapłacić" należną niedopłatę?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Apr 2008, 'Tom N' wrote:

    > Patrząc w kalendarz..., to zapewne nie zdążyłeś jeszcze załatwić wszystkich
    > ewentualnych kwitów związanych z podpisem elektronicznym, więc jak chcesz
    > złożyć zeznanie podatkowe?

    Marudisz. Osobiście musi je *podpisać*, a nie *złożyć* ;)

    > A marudź :D

    Nie on jeden :D

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2008-04-13 09:54:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0804122316260.3424@athlon64>:

    > Marudisz. Osobiście musi je *podpisać*, a nie *złożyć* ;)
    ^^^^^^^^^^

    Właśnie o tym piszę, i tak ktoś musi podpisany formularz dostarczyć do
    US/PP.

    Ja bym z tych dwóch kolejek (nadanie poleconego lub złożenie PITa
    bezpośrednio w US) wybrał krótszą[1] ;-)

    [1]
    Ile razy byłem na poczcie, tyle razy była kolejka na co najmniej pół
    godziny.
    Ile razy byłem w US, tyle razy z niego wyszedłem najpóźniej po 5 minutach

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]