  • 1. Data: 2003-01-05 19:01:17
    Temat: PIT - 5
    Od: "Martel" <m...@w...pl>

    Witam.

    Jak to jest ze składaniem deklaracji PIT-5 za grudzień 2002 r ?
    Poinformowano mnie, że zaliczka na poczet grudnia jest wnoszona w wysokości
    zalicznki za listopad i gdy w listopadzie mam stratę to po wykonaniu
    remanentu w styczniu składam deklarację rozliczającą cały rok. Prawda czy
    fałsz ? I czy jednak należało zrobić deklarację PIT-5 za grudzień do 20
    grudnia.

    Pozdrawiam Martel

  • 2. Data: 2003-01-05 19:10:08
    Temat: Re: PIT - 5
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > remanentu w styczniu składam deklarację rozliczającą cały rok. Prawda czy
    > fałsz ? I czy jednak należało zrobić deklarację PIT-5 za grudzień do 20
    ==========================
    1. za grudzien nie sklada sie deklaracji, a caly rok rozliczasz w terminie
    do 30 kwietnia 2003
    2. pierwszego pit-5 zlozysz w 20 lutego o ile osiagniesz dochod

    Tomek A.

  • 3. Data: 2003-01-05 21:44:53
    Od: "Mariusz Konert" <m...@w...pl>

    > 1. za grudzien nie sklada sie deklaracji, a caly rok rozliczasz w terminie
    > do 30 kwietnia 2003
    > 2. pierwszego pit-5 zlozysz w 20 lutego o ile osiagniesz dochod

    Rzoliczenie Pit-em rocznym, rozumiem?? Bodajże.. hm.. 28???

  • 4. Data: 2003-01-05 21:48:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mariusz Konert napisał:

    > Rzoliczenie Pit-em rocznym, rozumiem?? Bodajże.. hm.. 28???

    Oj, tylko nie 28 :-))
    Dla zasad ogólnych sa pity z serii 30... ale nigdy nie pamietalam
    konkretnych numerków, zreszta co roku sie zmieniają.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl