  • 1. Data: 2004-01-11 19:37:49
    Temat: PIT-5 za Grudzień
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Czy PIT-5 za grudzien składa sie normalnie w
    do 20-go stycznia czy tez inaczej ?
    Pytam w kontekscie tego, ze jak wiadomo zaliczke
    za listopad wplacalo sie w podwujnej wysokosci i
    nie jestem pewien czy z tym pitem tez nie jest czasami
    jakoś nietypowo.

    ANIOŁ

  • 2. Data: 2004-01-11 19:56:01
    Temat: Re: PIT-5 za Grudzień
    Od: "k_janicka" <k...@p...onet.pl>

    > Czy PIT-5 za grudzien składa sie normalnie w
    > do 20-go stycznia czy tez inaczej ?

    PIT-u 5 za grudzień nie składa się, ponieważ za listopad wpłacało się
    zaliczkę w podwójnej wysokości. Ostateczne rozliczenie - do końca kwietnia
    2004

    --
    Karolina