  • 1. Data: 2012-03-13 14:21:48
    Temat: PIT-8C a PIT-37
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    Witam

    W którą rubrykę PITa-37 wpisać przychód z tytułu BONÓW wykazany na PIT-8C?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2012-03-13 16:18:13
    Temat: Re: PIT-8C a PIT-37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/13/2012 9:21 AM, Heniutek wrote:
    > Witam
    >
    > W którą rubrykę PITa-37 wpisać przychód z tytułu BONÓW wykazany na PIT-8C?
    >
    > Dziękuję

    inne, i o ile na pit-8c nie ma wykazanej zaliczki to w pit-36 a nie w pit-37

    i to tylko z jednego formalnego powodu.

    przeczytaj pierwsza strone broszurki do pit-36

    FORMULARZ PIT-36 JEST PRZEZNACZONY dla podatników [...] którzy
    niezależnie od liczby źródeł przychodów:
    uzyskali przychody:
    - z innych źródeł, opodatkowanych na ogólnych zasadach przy zastosowaniu
    skali podatkowej, od których ani płatnik, ani podatnik w ciągu roku
    podatkowego nie miał obowiązku odprowadzania zaliczek

    jak wypełnisz pit-37 to i tak sie nikt nie skapnie, bo o tym to nawet
    panie w US nie wiedzą.

  • 3. Data: 2012-03-14 16:00:29
    Od: KaBe <k...@o...pl>

> [...]
    > podatkowego nie miał obowiązku odprowadzania zaliczek
    >

    > jak wypełnisz pit-37 to i tak sie nikt nie skapnie, bo o tym to nawet
    Jeśli chcę to wpisać w PIT-37 to w którą rubrykę??

  • 4. Data: 2012-03-14 17:25:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/14/2012 11:00 AM, KaBe wrote:

    > Jeśli chcę to wpisać w PIT-37 to w którą rubrykę??

    tak samo. "inne"

    no dobra znajde ci ten pit-37. rubryczki 55-59