  • 1. Data: 2004-04-30 08:25:58
    Temat: PIT B - gdzie podpisać? - pilne
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Jak w temacie, wczoraj szukałem i nie znalazłem miejsca na PIT B gdzie
    mam się podpisać, czy tego PITa się nie podpisuje? Dziwne.

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-04-30 08:52:51
    Temat: Re: PIT B - gdzie podpisać? - pilne
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mariusz napisał:

    > Jak w temacie, wczoraj szukałem i nie znalazłem miejsca na PIT B gdzie
    > mam się podpisać, czy tego PITa się nie podpisuje? Dziwne.

    Nie podpisuj się. Zalączników z zasady sie nie podpisuje.
    Przynajmniej nie pamietam żeby kiedys się odpisywało.
    Ale ja potrafie miec lekka sklerozę ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-04-30 10:01:30
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > Nie podpisuj się. Zalączników z zasady sie nie podpisuje.
    > Przynajmniej nie pamietam żeby kiedys się odpisywało.
    > Ale ja potrafie miec lekka sklerozę ;-)
    >
    > Maddy

    PIT-2k sie podpisuje

    pozdr