  • 1. Data: 2004-04-30 07:56:01
    Temat: Likwidacja DG i rozliczenie roczne
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

    Wiem, że już późno, ale nie jestem pewny, czy postępuję właściwie - proszę o
    radę.

    Zlikwidowałem DG (jednoosobowa, zasady ogólne) 31.12.2003, nie mam towarów,
    czy materiałów, które nadawałyby się do remanentu likwidacyjnego. Zgłosiłem
    więc tylko likwidację DG, a teraz w PIT-36 mam pozycję o zryczałtowanym
    podatku od remanentu likwidacyjnego. Rozumiem, że wpisuję zero.

    Czy dodaję do zeznania rocznego jakiś załącznik wynikający z likwidacji DG?

    Pozdrawiam i bardzo proszę o jakieś opinię. Czasu mam niewiele ;-(

    Tomek

  • 2. Data: 2004-04-30 08:33:37
    Temat: Re: Likwidacja DG i rozliczenie roczne
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    DG?

    > Pozdrawiam i bardzo proszę o jakieś opinię. Czasu mam niewiele ;-(

    A konkretnie:

    1. Czy do zeznania załączam kopię remanentu likwidacyjnego?

    2. Czy do zeznania załączam jakiś dodatkowy PIT (słyszałem o PIT-5/X), mimo
    że wartość remanentu wynosi ZERO?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2004-04-30 11:44:27
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

    > Użytkownik "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl> napisał w wiadomości

    > towarów,
    > Zgłosiłem

    > DG?

    OK, złożyłem dodatkowo kopię remanentu likwidacyjnego.
    Tomek