  • 1. Data: 2006-04-22 20:48:06
    Temat: PIT-B remanent poczatkowy i koncowy
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    witam;
    wypelniam PIT-B i mam problem - gdzie ujac wartosci spisu z natury na
    poczatek i koniec roku?
    w picie wpisuje tylko wartosci:
    - przychodu
    - koszty uzyskania przychodu
    np
    wartosc spisu z natury na pocztku roku byla - 10 000
    wartosc spisu z natury na koniec roku byla - 11 000
    przychod - 300 000
    koszty - 350 000
    wychodzi ze jest strata 49 000 tylko jak to rozpisac w picie ? ? ?
    pozdro:)

  • 2. Data: 2006-05-02 08:00:13
    Temat: Re: PIT-B remanent poczatkowy i koncowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Apr 2006, it was written:

    > witam;
    > wypelniam PIT-B i mam problem - gdzie ujac wartosci spisu z natury na
    > poczatek i koniec roku?

    Musztarda po obiedzie (?) - ale przecież róznica remanentowa
    na KPiR koryguje *koszty* - wynika z rozporządzenia (o KPiR!)
    A przy PK to nie wiem ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)