  • 1. Data: 2006-04-22 21:31:12
    Temat: ŚT wykorzystany w celu nie związanym z DG.
    Od: "krasnoludek" <k...@n...pl>

    Sytuacja: osobówka będąca moim ŚT (KPiR, rozdzielność majątkowa)
    wykorzystana w delegacji żony u jej pracodawcy.
    Czy jest to legalne i co musimy uwzględnić od strony podatkowej -
    przecież formalnie ŚT jest przeznaczony do zadań związanych z DG.
    Naturalnie nie rozliczam u mnie kosztów paliwa.
    Pytam, ponieważ w wariancie maksymalnie pechowym, kontrola od strony
    jej pracodawcy może dojść do mnie (wystawiam tam również faktury)
    i łatwo zauważą te same numery w delegacji i moich kosztach.