  • 1. Data: 2005-02-14 23:00:30
    Temat: samodzielne prowadzenie uslug ksiegowych - licencja MF
    Od: "dzidek" <d...@d...pl>

    Wczesniej pytalem o pytania na doradce podatkowego i licencje MF, ale
    niestety pomylilem sie - to nie dla mnie (znajoma), za odpowiedz oczywiscie
    serdecznie dziekuje, ale chodzi mi o pytania do egzaminu na licencje MF na
    prowadzenie uslug ksiegowych. Sa gdzies opublikowane ?

  • 2. Data: 2005-02-15 08:54:01
    Od: "ata" <a...@e...pl>

> [...]
    > serdecznie dziekuje, ale chodzi mi o pytania do egzaminu na licencje MF na
    > prowadzenie uslug ksiegowych. Sa gdzies opublikowane ?
    Niestety , NIE
    Ata

  • 3. Data: 2005-02-15 09:37:06
    Od: "dzidek" <d...@d...pl>

    Użytkownik "ata" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety , NIE
    > Ata

    A mozesz powiedziec czy sa na rynku podreczniki przygotowujace dana osoba
    (oczywiscie spoelnia ona wszystkie wymogi okreslone w ustawie) do tego
    egzaminu ? Szukalem w googlach i ksiegarniach finansowych i raczej nie ma
    czegos takiego, czy jednak jest ? Przypuszczam ze mial(es/as) cos do
    czynienia z tym bo pewnie stad to zainteresowanie.
    Pozdrawiam.

    ps. przepraszam poszlo na priv za pierwszym razem