  • 1. Data: 2006-03-05 09:25:28
    Temat: PIT - ulga remontowa
    Od: Mario <m...@c...pl>

    W roku 2005 dokonałem zakupu okien. Część tej kwoty została zwrócona mi
    przez spółdzielnię mieszkaniową w 2005 roku. Ze spółdzielni dostałem PIT-8C.
    Cała ulga remontowa została wykorzystana w 2004 roku ( w tym roku nic
    nie będe odliczał).
    Co mam zrobić z tym PIT-8C ???

    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2006-03-05 12:13:02
    Temat: Re: PIT - ulga remontowa
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Co mam zrobić z tym PIT-8C ???

    Mam wrazenie, ze wpisac go w pozycji "inne zrodla", czy jakos tak, w
    rozliczeniu rocznym (koszty uzyskania zerowe oraz odprowadzona
    zaliczka zerowa). Wartosc znajdujaca sie na nim wejdzie zatem do
    podstawy opodatkowania.

    marekz