  • 1. Data: 2008-03-15 14:41:22
    Temat: PIT11 + PIT40
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Witam

    Jestem emerytem. W 2007 roku otrzymałem dodatkowo wynagrodzenie od firmy
    kulturalno oświatowej w wysokości 150,- zł. Firma zapłaciła podatek od
    tej kwoty i rozliczyła go w PIT11. Mam teraz dwa PIT'y, PIT40 i PIT11.
    Czy muszę zrobić do tego sumaryczne rozliczenie i na jakim formularzu?

    Pozdrawiam Remek

  • 2. Data: 2008-03-15 17:01:21
    Temat: Re: PIT11 + PIT40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Remek wrote:
> [...]
    > tej kwoty i rozliczyła go w PIT11. Mam teraz dwa PIT'y, PIT40 i PIT11.
    > Czy muszę zrobić do tego sumaryczne rozliczenie i na jakim formularzu?

    Musisz.
    pit40 należy wówczas potraktować jako pit-11, czyli masz dwa pity 11 to
    rozliczenia na pit-37

    Przy czym przeczytaj dokładnie objaśnienia na dole pit-40.
    Kowtę zaliczek przenosisz z pola 46, a nie z pola 34.

  • 3. Data: 2008-03-15 18:49:02
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:

    > Kowtę zaliczek przenosisz z pola 46, a nie z pola 34.

    Z którego formularza? Piszesz z pamięci, czy masz przed oczami
    formularze?

    Remek

  • 4. Data: 2008-03-15 22:27:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Remek wrote:

    > Z którego formularza? Piszesz z pamięci, czy masz przed oczami
    > formularze?

    mówię o pit-40

  • 5. Data: 2008-03-15 22:27:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>