  • 1. Data: 2002-01-27 21:57:28
    Temat: PIT8b od osoby ktorej nie znam powaznie
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    Wlasnie moja dziewczyna otrzymala PIT od osoby ktorej wogole nie zna, nigdy
    nie znala ani nigdy nie uzyczala tej osobie swoich danych. Na picie wszystko
    sie zgada lacznie z NIPem.
    Jako, ze PIT wystawilo Biuro rachunkowe to skierowalem do biura pismo z
    zadaniem anulowania lub korygowania tego PITu oraz postraszylem ze jezeli w
    ciagu 14 dni tego nie zrobia to sprawe przekaze do US i Prokuratury.
    Co jeszcze mozna zrobic w tej sprawie?

  • 2. Data: 2002-01-28 01:13:49
    Temat: Re: PIT8b od osoby ktorej nie znam powaznie
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Od razu straszysz i zrażasz do siebie wszystkich. Byłoby prościej znaleźć
    numer telefonu biura w książce i zadzwonić...
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-01-28 09:08:36
    Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl>

    Użytkownik "Excile" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadaniem anulowania lub korygowania tego PITu oraz postraszylem ze jezeli
    > ciagu 14 dni tego nie zrobia to sprawe przekaze do US i Prokuratury.

    Witaj,
    a nie miała żadnych umów zleceń, bądź o dzieło w 2001 roku?
    Kasia

  • 4. Data: 2002-01-28 16:36:03
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a328iu$5s7$1@news.tpi.pl...
    > Od razu straszysz i zrażasz do siebie wszystkich. Byłoby prościej znaleźć
    > numer telefonu biura w książce i zadzwonić...

    wyobraz sobie, ze dzwonilem, a pani powiedziala ze to ja nic nie obchodzi i
    mam sobie wyjasniac z tym panem dla ktorego ona pacuje.

  • 5. Data: 2002-01-28 16:37:01
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    Użytkownik "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:a3348d$7dc$1@druid.ceti.com.pl...
> [...]
    > wszystko
    >
    > Witaj,
    > a nie miała żadnych umów zleceń, bądź o dzieło w 2001 roku?

    no jedna miala ale ten PIT juz dostala.

    pzdr
    dc

  • 6. Data: 2002-01-29 07:49:00
    Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl>

    > Użytkownik "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> napisał w
    > wiadomości news:a3348d$7dc$1@druid.ceti.com.pl...

    > no jedna miala ale ten PIT juz dostala.

    A jaka firma jest wpisana w pozycji Dane Płatnika? To znaczy dla mnie jest
    to mało ważne, ale to do tej firmy może spróbuj zadzwonić?
    Kasia

  • 7. Data: 2002-01-29 16:46:10
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    Użytkownik "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:a35jvd$dml$1@druid.ceti.com.pl...
> [...]
    >
    > A jaka firma jest wpisana w pozycji Dane Płatnika? To znaczy dla mnie jest
    > to mało ważne, ale to do tej firmy może spróbuj zadzwonić?

    tam jest osoba fizyczna, no ale sprawa zostala rozwiazana Biuro rachunkowe
    podpisalo oswiadczenie, ze wystawienie tego PITu to pomylka. Beda jelenia
    szukac gdzie indziej.

    pzdr
    DC