  • 11. Data: 2004-12-01 15:48:27
    Temat: Re: PKD - REGON
    Od: "=mago=" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:20041201121220.0e8b1903@pad2.astro.amu.edu.pl..
    .
    > W liście nadanym Tue, 30 Nov 2004 21:34:32 +0100 "=mago="

    50

    > Właśnie odebrałem bez kolejki moje zaświadczenie, wydane po wykonaniu
    > zgłoszenia przez internet.
    >
    > Jest na nim nadruk: Przedsiębiorca zwolniony z urzędu z opłaty stałej.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Piotr A. Dybczyński

    To oznacza ,że urząd gminy decyduje o odpłatności ?
    Niepojęte ,że obowiązują tak różne przepisy w jednej spawie

  • 12. Data: 2004-12-01 16:09:34
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "=mago=" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To oznacza ,że urząd gminy decyduje o odpłatności ?
    > Niepojęte ,że obowiązują tak różne przepisy w jednej spawie

    chyba tak :-(
    Ja nic nie płaciłem (jest klauzula: "nie pobrano opłaty na podst. art.
    68..."), choć, poinformowano mnie, że jeden z PKD określa inną działalność
    niż dotychczasowe i doliczą 50zł, więc kazałem go skreślić i nie pobierać
    opłaty.
    Następnego dnia odebrałem "wpis do ewidencji..." bez opłaty. I ku mojemu
    zdumieniu "trefny" PKD pozostał w zestawie.

    Znajomy w mieście 20km dalej musiał 50zł uiścić przy składaniu wniosku !

  • 13. Data: 2004-12-02 00:44:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Nov 2004, ja wrote:
    [...]
    > + przygotuj się na 50zł
    > + Niektóre magistraty wydają bezpłatnie,

    ...no i słusznie...

    > + niektóre biorą 50zł za same dopisane
    > + PKD (nic innego nie zmienia się)

    NIEMOŻLIWE !
    Przecież ma być bezpłatne !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 14. Data: 2004-12-03 11:40:19
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Thu, 2 Dec 2004 01:44:45 +0100 Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> pisze:

    > NIEMOŻLIWE !
    > Przecież ma być bezpłatne !

    Gotfryd,

    mamy klasyczny przypadek kompletnej paranoi w administracji.

    Pani z urzędu w Poznaniu, z którą rozmawiałem na ten temat, przyznała, że
    niektóre urzędy wykorzystują sytuację do dojenia obywateli (50 PLN od głowy).

    Oni w Poznaniu postanowili odwrotnie, Pani sama proponowała jaki zestaw
    numerków PKD zwolni mnie od opłaty.

    Taka (niemerytoryczna!) uznaniowość urzędników to obłęd.

    BTW: Cieszę się, że mieszkam w Poznaniu.

    Pozdrawiam,
    Piotr A. Dybczyński

  • 15. Data: 2004-12-03 14:07:38
    Od: "ja" <...@m...il>

    > NIEMOŻLIWE !
    > Przecież ma być bezpłatne !

    Popytaj znajomych czy nie zapłacili magistratowi Zabrze :-)

  • 16. Data: 2004-12-03 20:39:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Dec 2004, ja wrote:
    [...]
    > + Popytaj znajomych czy nie zapłacili magistratowi Zabrze :-)

    W jakiejś sprawie rozmawiałem (przez telefon) z rzeczonym
    magistratem tak gdzieś w środku wakacji i pani "sama z siebie"
    napomknęła o konieczności *bezpłatnego* dopisania PKD... :)
    Tak więc nie będę próbował szukać czy ktoś zapłacił :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 17. Data: 2004-12-04 06:51:04
    Od: "max" <m...@w...pl>

    Witam.
    Ja mam trochę inny problem. Mam we wpisie do EDG podany PESEL i PKD. Z tym,
    że jeden z numerów PKD się zmienił tzn. został rozszerzony o podklasy. Czy
    taką zmianę też należy aktualizować?

    Pozdrawiam,

    Piotrek.