  • 1. Data: 2002-09-20 07:25:48
    Temat: PKO - książeczka oszczędnościowa mieszkaniowe
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam Grupowiczów!
    Nie jestem pewien czy wstrzeliłem się w temat w stosunku do grupy, ale spróbuję:
    Znalazłem w domu podczas porządków ową książeczkę - jak w tytule z 1988r z
    jakimś tam wkładem i zastanawiam się co z nią zrobić? Wyrzucić do kosza?
    Pozdrawiam, Gregor.

  • 2. Data: 2002-09-20 12:21:08
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    fOn 20 Sep 2002 g...@p...onet.pl wrote:

    >+ Witam Grupowiczów!
    >+ Nie jestem pewien czy wstrzeliłem się w temat w stosunku do grupy, ale
    >+ spróbuję:

    pl.biznes.banki !

    >+ Znalazłem w domu podczas porządków ową książeczkę - jak w tytule z 1988r z
    >+ jakimś tam wkładem i zastanawiam się co z nią zrobić? Wyrzucić do kosza?

    Absolutnie nie !!
    Iść do PKO, tam ją zdenominują, naliczą odsetki i postawią
    do dyspozycji :)

    Pozdrowienia, Gotfryd