  • 1. Data: 2006-05-29 07:42:58
    Temat: POLSKI NIP DLA FIRMY NIEMIECKIEJ
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Witam, mam pewien problem. Firma niemiecka wyslala cos na Ukraine. Teraz
    ukraincy zwrocili towar ale do Polski. Towar lezy na skladzie celnym i
    celnicy zazadali polksi NIP dla firmy niemieckiej aby wpuscic towar na
    terytorium unii. Jak zalatwic taki NIP?

    Adam Trzaskowski

    ATT2000 Sp. z o.o.
    ul. Bukowińska 24A lok.79
    02-703 Warszawa

    tel.: +48 22 408 33 17
    tel,fax: +48 22 847 49 68
    mobile: +48 606 921 922
    p...@a...pl

    http://www.att2000.pl/

  • 2. Data: 2006-05-29 10:38:34
    Temat: Re: POLSKI NIP DLA FIRMY NIEMIECKIEJ
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > ukraincy zwrocili towar ale do Polski. Towar lezy na skladzie celnym i
    > celnicy zazadali polksi NIP dla firmy niemieckiej aby wpuscic towar na

    Juz wiem wszystko, urzad sam nie wiedzial czego chce.

    Adam