  • 1. Data: 2006-05-28 16:37:04
    Temat: Usługi księgowe w Poznaniu
    Od: "IB" <i...@o...pl>

    Świadczę usługi księgowo-prawne w Wielkopolsce.
    Księgi handlowe, KpiR, kadry, płace.

    Solidnie, dokładnie, terminowo, odbiór dokumentów od klienta

    Monika

    m...@w...pl

  • 2. Data: 2006-05-28 19:03:16
    Temat: Re: Usługi księgowe w Poznaniu
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "IB" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Świadczę usługi księgowo-prawne w Wielkopolsce.
    > Księgi handlowe, KpiR, kadry, płace.
    >
    > Solidnie, dokładnie, terminowo, odbiór dokumentów od klienta

    A jakieś ceny?
    Za KH małej firmy?

  • 3. Data: 2006-05-28 22:26:23
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    "Cavallino" <k...@...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "IB" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jakieś ceny?
    > Za KH małej firmy?

    ja też świadczę usługi ;-) tyle, że w całej Polsce =)

    KH małej firmy od 550 zł + V, a taka średnia 1100 zł + V

    www.anteneum.pl

    pzodrawiam

  • 4. Data: 2006-05-29 05:05:21
    Od: "IB" <i...@o...pl>

    Witam;

    jesli interesuje Pana współpraca na terenie Poznania to zapraszam na priv
    m...@w...pl

    Przedstawie Panu szczegółowy cennik, wrz z możliwościa prowadzenia
    księgowości. istnieje możliwość prowadzenia ksiąg u Pana, jeśli tego klient
    sobie życzy (wielu klientów chce mieć swoją księgową).
    Pozdrawiam
    Monika

  • 5. Data: 2006-05-29 05:41:01
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Świadczę usługi księgowo-prawne w Wielkopolsce.
    > Księgi handlowe, KpiR, kadry, płace.
    > Solidnie, dokładnie, terminowo, odbiór dokumentów od klienta

    Świadczę i poświadczam wszystko za godziwą opłatą :))))))

    a w Wielkopolsce to nawet ..... zaświadczam

    ale ja się tym tutaj nie chwalę :))))

    pozdrawiam
    fart

  • 6. Data: 2006-05-29 07:06:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 May 2006, IB wrote:

    > Solidnie, dokładnie, terminowo, odbiór dokumentów od klienta

    To jest reklama czy mi się wydaje?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2006-05-29 07:28:22
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > To jest reklama czy mi się wydaje?

    w 99,9999999999999999999999 % masz rację w swoich ocenach i interpretacjach
    przekazywanych nam

    i tutaj też się nie mylisz :))))
    więc się podłączyłem z reklamą swoich usług korzystając z posta :))

    pozdrawiam
    fart

  • 8. Data: 2006-05-29 15:22:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 May 2006, fart wrote:

    > więc się podłączyłem z reklamą swoich usług korzystając z posta :))

    Nie wiem czy wszystkie ironie do nich dotarły ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2006-05-29 15:57:36
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    > Nie wiem czy wszystkie ironie do nich dotarły ;)

    jeżeli ktoś nie jest doradcą podatkowym to może sobie nawet wykupić reklamę
    w telewizji, czyż nie?

  • 10. Data: 2006-05-29 16:40:29
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > jeżeli ktoś nie jest doradcą podatkowym to może sobie nawet wykupić
    > reklamę
    > w telewizji, czyż nie?

    Jasneee .... ale dlaczego nie wykupi do reklamy miejsca w kibli miejskim
    ???? takie samo dobre miejsce ... jak każde inne ... i w zakładzie dla
    obłąkanych też jest dobre miejsce ..... ale są miejsca .. gdzie zwyczajowo
    normalny dureń nie reklamuje się :))))))))))))))))))))))))))))))
    Tym miejscem jest grupa dyskusyjna o tym właśnie wątku tematycznym ..... jak
    chce szukać pracy ... to jest grupa dam.pracę .... szukam.pracy

    Dla jasności ... kunaaaaa ... dlaczego podczas ślubów nie wtyka nowożeńcom
    swoich usług zakład pogrzebowy ????? !!!!! JASNEEE ???? :))))

    NOOOO

    pozdrawiam
    fart

    a reklamować się mogą .... w telewizji :)))))

    a ciekawe .. czy jeśli świadczę inne usługi ... poza doradztwem podatkowym
    będąc doradcą podatkowym ..... to mogę sje reklamować, czy nie ?????

    oczywiście z zakresu usług innych niż doradztwo podatkowe .....:)))