  • 1. Data: 2003-08-04 15:56:53
    Temat: POMOZCIE PROSZE
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jak zalatwic sprawe. Mam przyjaciela ktory nawazyl niezlego piwa
    Nie placil podatkow, ani Zus od 1,5 roku. Juz zainteresowala sie nim policja
    i prokuratura. PIT-y wysylal. Nie wysylal deklaracji zusowskich.
    1 Co mu grozi
    2. Co ma robic.

    Ukrywanie sie nie ma sensu.

    Pozdrawiam Adamski

  • 2. Data: 2003-08-07 18:59:00
    Temat: Re: POMOZCIE PROSZE
    Od: "servisor" <e...@g...pl>

    Nic mu takiego nie grozi, niech zrobi i wyśle wszystkie deklaracje zusowskie
    za te 1,5 roku a następnie niech zwroci sie do zus z podaniem o rozłożenie
    na raty zaległości.

    ________________

  • 3. Data: 2003-08-07 23:10:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Aug 2003, servisor wrote:

    >+ Nic mu takiego nie grozi, [...]

    To do poniższego ma być:
    [...]
    >+ > Jak zalatwic sprawe. Mam przyjaciela ktory nawazyl niezlego piwa
    >+ > Nie placil podatkow, ani Zus od 1,5 roku. Juz zainteresowala sie nim
    >+ > policja i prokuratura. [...]

    ...jak sądzę ?
    Znaczy: "notoryczne uchylanie się od płacenia podatku" (na przykład)
    to nie przestępstwo ? ;) Byłem przekonany że tak.
    A co do ZUSu - to ktoś kiedyś wspominał, że podobnoż ZUS w miarę
    rzadko korzysta z sankcji karnych. Ale *może* "zaproponować" coś
    do 5000 zł !
    Nie wiem czy "takie nic" masz na myśli :)

    pozdrowienia, Gotfryd