  • 1. Data: 2005-06-08 12:05:38
    Temat: PROGRAM KADROWY
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Szukam jakiefo dobrego programu kadrowowo-placowego, godnego polecenia.

    Zalozenia
    1 - musi pracowac w sieci.
    2 - musi byc dostepny przez internet wg ustalonych uprawnien (np wchodze na
    serwer i sprawdzam kto ile zarobil, kto chorowal itd...)
    3 - musi miec mozliwosc prowadzenia calej dokumentacji zwiazanej z
    pracownikiem (systemy ocen pracowniczych)
    4 - musi obslugiwac kilka firm

    To wszystkie musy ;-)

    Generalnie cos takiego jak ma firma TETA, ale tansze (oni slono sobie
    licza).

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-06-08 14:19:21
    Temat: Re: PROGRAM KADROWY
    Od: Mariusz Witek <u...@n...pl>

    Adamski wrote:

    > 2 - musi byc dostepny przez internet wg ustalonych uprawnien (np wchodze
    > na serwer i sprawdzam kto ile zarobil, kto chorowal itd...)

    odnosnie 2
    Instalujesz np. TightVNC (kilka VNC?), X server, Citrix, ....
    laczysz sie i pracujesz -ale to juz chyba NTG
    moze to wplynie na cene?

    mariusz

  • 3. Data: 2005-06-08 14:38:17
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    > odnosnie 2
    > Instalujesz np. TightVNC (kilka VNC?), X server, Citrix, ....
    > laczysz sie i pracujesz -ale to juz chyba NTG
    > moze to wplynie na cene?

    Albo korzystasz z uslugi terminalowej wbudowanej np w WinXP
    sprawdz: program kadrowo-placowy Saturn-HR
    http://www.odl.com.pl/saturnhr.htm

  • 4. Data: 2005-06-08 16:39:02
    Od: Mariusz Witek <u...@n...pl>

    marcin wrote:

    > Albo korzystasz z uslugi terminalowej wbudowanej np w WinXP
    > sprawdz: program kadrowo-placowy Saturn-HR
    > http://www.odl.com.pl/saturnhr.htm

    a tak apropo
    na windows,linux,Mac OS X ?,NetWare (novell),.
    no bo nie tylko jedyny sluszny system istnieje

    np. ja jak wlaczam windows to prawie zawsze wyskakuje mi zmiana czasu
    letni/zimowy i prosi o potwierdzenie :-P

    mariusz