  • 1. Data: 2003-01-14 19:29:20
    Temat: [] Pełnomocnik []
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

    Chcę zostać pełnomocnikiem osoby fizycznej prowadzącej działalność
    gospodarczą (jednoosobowa).
    Nie wiem tylko czy mogę być pełnomocnikiem tej osoby w zakresie prowadzonej
    przez niego firmy w momencie kiedy nie jestem jego pracownikiem (ani na
    umowę zlecenie, ani dzieło, ani umowa o pracę).

    Przeglądnołem K.C. art. 96-108 i nic

    Podpowiedźcie mi gdzie mam szukać regulacji prawnych dot. pełnomocnictwa lub
    wortal na ten temat?
    Co muszę zrobić by być tym pełnomocnikiem?

    Pozdrawiam
    Lansjer

  • 2. Data: 2003-01-14 20:05:40
    Temat: Re: [] Pełnomocnik []
    Od: mSet <m...@i...pl>

    Lansjer napisał:

> [...]
    > wortal na ten temat?
    > Co muszę zrobić by być tym pełnomocnikiem?

    Zobacz w KPC art. 86 do 97

  • 3. Data: 2003-01-14 20:16:36
    Od: "Paweł Kuczawski" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Lansjer" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lub
    > wortal na ten temat?
    > Co muszę zrobić by być tym pełnomocnikiem?

    Nie jestem pewien na 100% jak jest obecnie, ale jakieś trzy latka temu
    ustanawiałem dla siebie pełnomocnika i wystarczyło, że w Urzędzie Miejskim
    (tam gdzie załatwiałem zaświadczenie o wpisie do ewidencji) zgłosiłem
    pełnowmocnika, co zostało odnotowene w rzeczonym wpisie.
    Tak więc proponuję zasięgnąć języka w wydziale działalności gospodarczej.
    Pzdr
    Paweł

  • 4. Data: 2003-01-14 20:27:25
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

> [...]
    > pełnowmocnika, co zostało odnotowene w rzeczonym wpisie.
    > Tak więc proponuję zasięgnąć języka w wydziale działalności gospodarczej.

    TAK, masz rację!!! Zapomniałem o tym ;)

  • 5. Data: 2003-01-15 14:38:15
    Temat: Odp: [] Pełnomocnik []
    Od: "januszk..." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lansjer <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b01ros$5lm$...@n...onet.pl...

    Miejskim

    > TAK, masz rację!!! Zapomniałem o tym ;)

    w trakcie rejestracji sierpień 2002 już nie było miejsca na wpisanie
    pełnomocnika.
    Tak było u mnie...
    januszk...

  • 6. Data: 2003-01-17 02:42:49
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > w trakcie rejestracji sierpień 2002 już nie było miejsca na wpisanie
    > pełnomocnika.
    > Tak było u mnie...
    > januszk...

    w chwili obecnej nie ma mozliwosci na wpisie umiescic pelnomocnika
    mozesz zlozyc w us pelnomocnictwo, oplacajac je w kwocie 15 zl (znaczki)

    grzess

  • 8. Data: 2003-01-18 17:54:41
    Od: "jackhur-gd-onet" <j...@p...onet.pl>

    Możesz uzyskać od właściciela firmy pełnomocnictwo jednorazowe do wykonania
    jakiejś czynności .
    itp. , z reguły jest akceptowane przez urzędy.

  • 7. Data: 2003-01-18 17:54:41
    Od: "jackhur-gd-onet" <j...@p...onet.pl>