  • 1. Data: 2003-04-10 05:39:25
    Temat: Pełny dostęp do Gazetyprawnej
    Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam

    Ma ktos z was pełny dostęp do archiwum gazety prawnej?

  • 2. Data: 2003-04-10 05:57:53
    Temat: Re: Pełny dostęp do Gazetyprawnej
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Ma ktos z was pełny dostęp do archiwum gazety prawnej?
    Każdy, kto zapłacił.
    WSm

  • 3. Data: 2003-04-11 06:58:19
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> wrote in message
    > Ma ktos z was pełny dostęp do archiwum gazety prawnej?

    tak

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-04-11 21:01:41
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > tak

    W kiosku.

  • 5. Data: 2003-04-12 08:06:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > W kiosku.

    Śmiesznie to będzie od maja.
    Najpopularniejsze archiwum aktów prawnych
    (w Rzeczpospolitej) będzie płatne.

  • 6. Data: 2003-04-12 09:32:32
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcyś" <m...@w...pl> wrote in message

    > W kiosku.

    nie koniecznie

    http://archiwum.infor.pl/gp/ :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-04-12 16:22:26
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W kiosku.

    A ja mam w internecie, a w kiosku to się kupuje, a nie dostaje.
    Pozdrowienia
    Michał