  • 1. Data: 2003-03-17 09:45:31
    Temat: Pit O
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Czy będąc informatykiem zatrudnionym na umowę o prace mogę odliczyć czyste
    płyty CD w większej ilości 300-400 sztuk???
    Chodzi oczywiście o ulgę na "przyrządy i pomoce...."

  • 2. Data: 2003-03-17 09:49:49
    Temat: Re: Pit O
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Sławek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy będąc informatykiem zatrudnionym na umowę o prace mogę odliczyć czyste
    > płyty CD w większej ilości 300-400 sztuk???
    > Chodzi oczywiście o ulgę na "przyrządy i pomoce...."

    mozesz, jednak w razie kontroli jezeli zostaniesz wezwamy z fakturami do US,
    bedziesz musial wytlumaczyc po co Ci one byly potrzebne.

    w przypadku sprzetu - sprawa jasna. w przypadku plyt? i to w takiej ilosci?
    ja bym sie zastanowil czy warto.

  • 3. Data: 2003-03-17 12:50:47
    Od: "Piotrek" <r...@b...onet.pl>

> [...]
    > Chodzi oczywiście o ulgę na "przyrządy i pomoce...."
    >
    > Czystych plyt CD jak i papieru do drukarki nie mozna odliczac bo jest to
    material eksploatacyjny(w radiu byla odpowiedz eksperta z Gazety Prawnej na
    takie zapytanie radiosluchacz).

  • 4. Data: 2003-03-17 23:14:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Mar 2003, Krzysztof Gil wrote:

> [...]
    >+ > płyty CD w większej ilości 300-400 sztuk???
    >+ > Chodzi oczywiście o ulgę na "przyrządy i pomoce...."

    wKF: taka płyta to "przyrząd" czy "pomoc" ??
    ;)

    [...]
    >+ ja bym sie zastanowil czy warto.

    Ja też, ale z innej przyczyny :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-03-18 07:52:06
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > wKF: taka płyta to "przyrząd" czy "pomoc" ??
    > ;)

    coz, zawsze taka plyta cd mogla byc "pomoca naukowa".
    jezeli udowodnimy, ze umozliwila trwale, niezbedne materialy
    naukowe -> scisle zwiazane z wykonywanym zawodem.
    bez niej, nie bylo byl mozliwe doksztalcenie sie (we wlasnym zakresie).

    jednak sama ich ilosc jest delikatnie mowiac zbyt wielka, aby
    mozna bylo "ladnie" to podciagnac pod cos sensownego.
    dlatego zastanowilbym sie czy warto ryzykowac :)

  • 6. Data: 2003-03-18 07:54:11
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > [...] ze umozliwila trwale, niezbedne materialy naukowe [..]

    ah, polszczyzna.

    [...] umozliwila trwale zapisanie niezbednych materialow naukowych [..]

    :)