  • 1. Data: 2003-03-17 05:25:59
    Temat: dzierżawa sprzętu a kup paliwa
    Od: "S.Widerski" <w...@p...onet.pl>

    Wydzierżawiam od innej firmy maszynę budowlaną i wykonuję nią usługi
    czy mogę odliczyć paliwo, czy umowa dzierżawy musi być rejestrowana w
    Urzędzie skarbowym, czy VAT od paliwa odliczę?
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-03-17 06:40:32
    Temat: Re: dzierżawa sprzętu a kup paliwa
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 17-03-2003 06:25, Użytkownik S.Widerski napisał:
    > Wydzierżawiam od innej firmy maszynę budowlaną i wykonuję nią usługi
    > czy mogę odliczyć paliwo,

    Taki, ale dla spokojnego snu w mowie powinno byc jasno określone że
    koszty bieżacej eksploatacji ponosi najemca.

    > czy umowa dzierżawy musi być rejestrowana w
    > Urzędzie skarbowym,
    Nie.

    > czy VAT od paliwa odliczę?
    Tak