  • 1. Data: 2006-04-13 19:01:17
    Temat: Pit O - Internet - Pytanie
    Od: "Looxs" <l...@o...pl>

    Witajcie,
    Mam pytanie.
    Firma placi mi 50% kosztow internetu w domu (jestem przedstawicielem).
    Oryginaly faktur (od providera internetowego) musialem wiec odsylac do
    centrali.

    Teraz chcialbym skorzystaz z odliczenia (Pit O). Czy mam prawo zadac
    odeslania mi faktur przez ksiegowa? Czy moge w razie czego dysponowac
    kopiami faktur? A moze wystapic raz jeszcze do providera o potwierdzenie
    platnosci za 2005 rok?

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Jeszcze nie rozliczony
    Looxs

  • 2. Data: 2006-04-14 10:29:28
    Temat: Re: Pit O - Internet - Pytanie
    Od: "Looxs" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Looxs" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    > Mam pytanie.

    Nikt nie poradzi...?
    Bardzo prosze

    Looxs

  • 3. Data: 2006-04-14 11:39:28
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: e1ntnm$tpa$...@a...idg.com.pl,
    Looxs <l...@o...pl> napisal:

    > Użytkownik "Looxs" <l...@o...pl> napisał w wiadomoœci
    >
    > Nikt nie poradzi...?
    > Bardzo prosze

    Faktury miec musisz, bo to wymog, zeby dokonac odliczenia. Raczej malo
    prawdopodobne, zeby odeslali ci oryginaly z firmy. Najlepiej chyba poprosic
    providera o przeslanie kopii faktur.

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 4. Data: 2006-04-14 11:47:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Paulus wrote:

    > Faktury miec musisz, bo to wymog, zeby dokonac odliczenia. Raczej malo
    > prawdopodobne, zeby odeslali ci oryginaly z firmy. Najlepiej chyba
    > poprosic providera o przeslanie kopii faktur.

    Duplikatów nie kopii. I raczej odliczaj maksymalnie 50% tego co masz na
    fakturach.
    Tak na marginesie: ciekawe co ta firma robi z fakturami wystawionymi na
    kogoś innego.