  • 1. Data: 2006-04-13 11:29:25
    Temat: Liczenie odsetek w Excelu
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    przepraszam, że zwracam się ze sprawą, która nie jest
    tematem tej grupy, ale wiem że tutaj jest najwięcej osób,
    które mogę mi w tym pomóc.
    Poszukuję jakiegoś dodatku do Excela, który umożliwi mi
    obliczanie odsetek ustawowych z kilku ostatnich lat.
    Coś takiego gdzie można podawać parametry odsetek w
    konkretnych okresach i używać tego jako funkcji (lub
    makra), do wyliczania odsetek w arkuszu.
    Może ktoś słyszał o czymś takim ?
    Szukałem w necie, ale wiekszość takich programików, nawet
    na bazie excela - to oddzielne programiki, do których
    trzeba przenosić dane, a potem wyniki spowrotem do
    arkusza, a to uciążliwe w przypdaku dużej ilość wyliczeń.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2006-04-13 11:58:16
    Temat: Re: Liczenie odsetek w Excelu
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    Lipas napisał(a):
> [...]
    > trzeba przenosić dane, a potem wyniki spowrotem do
    > arkusza, a to uciążliwe w przypdaku dużej ilość wyliczeń.

    Powiedz jak się liczy odsetki to ci napiszę takie coś.

  • 3. Data: 2006-04-13 18:47:05
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:1704575517.20060413132834@tlen.pl,
    niejaki(a): Lipas z adresu <k...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > które mogę mi w tym pomóc.
    > Poszukuję jakiegoś dodatku do Excela, który umożliwi mi
    > obliczanie odsetek ustawowych z kilku ostatnich lat.

    a może być to co na www.infor.pl/kalkulatory ?
    kiedyś takie coś popełniłem i większość ludzików jest zadowolona

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)

  • 4. Data: 2006-04-13 20:15:06
    Od: "andie" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał:
    > Poszukuję jakiegoś dodatku do Excela, który umożliwi mi
    > obliczanie odsetek ustawowych z kilku ostatnich lat.

    Zapytaj na ms-news.pl.office, powinni Ci pomóc.

    andie

  • 5. Data: 2006-04-14 09:06:24
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj plusz,

    W Twoim liście datowanym 13 kwietnia 2006 (20:47:05) można przeczytać:
    p> a może być to co na www.infor.pl/kalkulatory ?
    p> kiedyś takie coś popełniłem i większość ludzików jest zadowolona

    no tak, te kalkulatory są ok, ale chyba tylko on-line (chyba
    że nie potrafię znaleźć) a ja pisałem że chodzi mi o
    coś co zadziała bezpośrednio w arkuszu excela. Mam
    zestawienie np. 100 faktur, a w poszczególnych kolumnach:
    kwotę, termin płatnościi datę zapłaty. I chciałbym uzyskiwać
    w kolejnej kolumnie automatycznie (lub przez makro) kwotę
    odsetek ustawowych.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 6. Data: 2006-04-14 09:08:04
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj andie,

    W Twoim liście datowanym 13 kwietnia 2006 (22:15:06) można przeczytać:
    a> Zapytaj na ms-news.pl.office, powinni Ci pomóc.

    dzięki, spróbuje, szukałem grupy o excelu ale nie znalazłem,
    nie pomyślałem żeby szukać na office.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 7. Data: 2006-04-19 07:42:07
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:1788895952.20060414110545@tlen.pl,
> [...]

    > kwotę, termin płatnościi datę zapłaty. I chciałbym uzyskiwać
    > w kolejnej kolumnie automatycznie (lub przez makro) kwotę

    napisz sam :)
    w moich kalkulatorach wpisz datę od powiedzmy 1999 do dzisiaj i otrzymasz
    listę okresów oraz wartość odsetek
    później stwórz odpowiednie formuły

    jeśli znajdę czas to zrobię taki arkusik