  • 1. Data: 2004-02-26 17:29:20
    Temat: Pit osoby która w ostatnim roku nie uzyskała żadnych dochodów.
    Od: "bolero" <b...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów.
    Mam pytanie na które niestety nie udało mi się niegdzie doczytać żadnej
    oinformacji.

    Czy osoba, która w roku 2003 nie miała żadnych dochodów (utrzymywała się ze
    stypendium, którego nie podaje się w rozliczeniu) wypełnia pit-37?
    W poprzednich latach dochody zostały rozliczone.
    Co wpisać w takim picie? same zera? :)

    pozdrawiam

    bolero-n

  • 2. Data: 2004-02-26 18:06:10
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    pit 36 oraz PIT B z wartosciami 0,00 z tytułu działalnosci gospodarczej ;)

  • 3. Data: 2004-02-26 20:33:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Feb 2004, Nicolka wrote:

    >+ pit 36 oraz PIT B z wartosciami 0,00 z tytułu działalnosci gospodarczej ;)

    Nie podpuszczaj człowieka bo uwierzy. A US jest w stanie mu posłać
    wezwanie "w sprawie... art... KKS z tytułu niezgłoszenia DG"
    i zawału jeszcze dostanie :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-27 05:39:17
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    A co źle mówię?

    wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...

  • 5. Data: 2004-02-27 07:35:50
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    A co źle mówię?

    Na razie źle mówisz i źle piszesz :P

    pozdrawiam
    sia_ka

  • 6. Data: 2004-02-28 21:04:53
    Od: "Daro" <o...@p...onet.pl>

    Jeżeli będziesz potrzebował zaświadczenie o dochodach z US to powinieneś
    złożyć PIT-37 wstawiając same zera.

    Pozdrawiam
    Iwa

    Użytkownik bolero <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Q1q%b.85894$1...@n...chello.at...

  • 7. Data: 2004-03-01 12:11:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004, Nicolka wrote:

    >+ A co źle mówię?

    wKF: możesz pisać pod cytatem ?

    Powód podałem: pośle PIT-36 to "wezwanie w sprawie" jest
    całkiem prawdopodobne. A jak zajrzy do KKS pod podane artykuły
    to ryzyko zawałowe mu wzrośnie :]
    [...]
    >+ > wezwanie "w sprawie... art... KKS z tytułu niezgłoszenia DG"

    Ano. Pisał że nie prowadził DG !

    pozdrowienia, Gotfryd