  • 1. Data: 2004-01-08 23:21:59
    Temat: Płatnik 6 - sciągnąć i umrzeć
    Od: "POLIman" <p...@g...pl>

    Tego cholerstwa nie da się sciągnąć mam neostradę i ani mru mru, nieważne o
    której godzinie.
    PARANOJA dwa serwery i jazda ściągajcie sobie!!!
    Pani z zusu na moje pytanie czy mają płatnika odpowiedziała że nie ma, ale
    najłatwiej jest ściągnąc z internetu HEHEHE ;)
    CZY TYLKO JA TAK MAM??????????/

  • 2. Data: 2004-01-08 23:45:45
    Temat: Re: Płatnik 6 - sciągnąć i umrzeć
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 9 Jan 2004 00:21:59 +0100, "POLIman" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Pani z zusu na moje pytanie czy mają płatnika odpowiedziała że nie ma, ale
    >najłatwiej jest ściągnąc z internetu HEHEHE ;)
    Mi sie udalo sciagnac, trwalo to chyba 4 godziny :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2004-01-09 06:38:34
    Od: "Jarod" <j...@p...wp.pl>

> [...]
    ale
    > najłatwiej jest ściągnąc z internetu HEHEHE ;)

    Witam
    Sprobuj moze z Prokomu
    Mnie sie udalo i to od razu i szlo jak blyskawica w porownaniuz serwerami
    zus'u

    Pozdrawiam
    Jarod

  • 4. Data: 2004-01-09 07:49:52
    Od: "POLIman" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jarod" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sprobuj moze z Prokomu
    > Mnie sie udalo i to od razu i szlo jak blyskawica w porownaniuz serwerami

    http://www.platnik.info.pl
    to otwiera się jeszcze gorzej niż zus, jak masz bezposredniego linka to
    rzyć.
    Pozdrowienia
    Paweł

  • 5. Data: 2004-01-09 08:38:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2004, POLIman wrote:
    [...]
    >+ to otwiera się jeszcze gorzej niż zus, jak masz bezposredniego linka to
    >+ rzyć.

    ROTFL ! "litrówka" miesiąca :)
    Cały czas myślałeś gdzie tego PŁATNIKA wsadzisz, jak już
    ściągniesz ??!

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-01-09 20:33:22
    Od: "POLIman" <p...@g...pl>

    > ROTFL ! "litrówka" miesiąca :)
    > Cały czas myślałeś gdzie tego PŁATNIKA wsadzisz, jak już
    > ściągniesz ??!
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    ohoho ale pan Gotfryd dogadał ;)
    Pozdrawiam
    ps. od tego zusu to i w glowie morze ;) ....

  • 7. Data: 2004-01-09 23:21:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2004, POLIman wrote:
    [...]
    >+ ohoho ale pan Gotfryd dogadał ;)

    Nie "pan" a grupowicz, a dogadał - bo ROTFLnąłem nieźle :) jak to
    przeczytałem, nic tylko pogratulować !

    pozdrowienia, Gotfryd