  • 1. Data: 2010-02-10 15:49:14
    Temat: Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Mam pytanie - czy madry program Platnik, ktory nasz wszystkich podatnikow
    kosztowal niemale miliony (albo i wiecej) potrafi - oczuwiscie po
    zweryfikowaniu platnika (mnie na przyklad) bezpiecznym podpisem
    elektronicznym, ze ja to ja, sciagnac mi z ZUSu na mego twardziela WSZYSTKIE
    wyslane do ZUS dokumenty odkad jestem platnikiem - takze i te skladane przez
    wydruk czy wypelneinie "na piechote" różowych formularzy.
    Coby sobie poprzegladac, popodliczac, itp?
    Domyslam sie, ze przeroslo to raczej programistow Prokomu czy Asecco - ale
    moze jednak da sie jakos uaktywnic taki ficzer?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-02-10 20:25:24
    Temat: Re: Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-02-10 16:49, SDD pisze:
> [...]
    > Domyslam sie, ze przeroslo to raczej programistow Prokomu czy Asecco - ale
    > moze jednak da sie jakos uaktywnic taki ficzer?

    Hmm.. ciekawe. Przyznam sie, ze nie wiem, ale watpie, zeby taka opcja byla.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2010-02-10 20:26:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-10 16:49, SDD pisze:
    > Domyslam sie, ze przeroslo to raczej programistow Prokomu czy Asecco - ale
    > moze jednak da sie jakos uaktywnic taki ficzer?

    Wież jaka to by była lóka w bespieczeństwie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-02-10 20:34:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Wież jaka to by była lóka w bespieczeństwie?

    Dlaczego luka?
    Przeciez mowie, ze dopiero po uwiarygodnieniu bezpiecznym podpisem
    elektronicznym.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-02-11 07:44:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-10 21:34, SDD pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego luka?
    > Przeciez mowie, ze dopiero po uwiarygodnieniu bezpiecznym podpisem
    > elektronicznym.

    A skont system fieciałby sze ty masz prafa do tyh plikuf? Potpis
    gwarantóje tylko sze nasyfasz sie tak-a-tak.

    Do tego dołusz zópełny brak poszanowania podpisó przez uszytkowników.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-02-11 16:44:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A skont system fieciałby sze ty masz prafa do tyh plikuf? Potpis
    > gwarantóje tylko sze nasyfasz sie tak-a-tak.
    >
    > Do tego dołusz zópełny brak poszanowania podpisó przez uszytkowników.

    W kwestii formalnej - czy tylko odpowadajac na moje posty starasz sie -
    nieudolnie zreszta - maksymalizowac ilosc bledow ortograficznych, czy moze
    losowo jakos to robisz?
    W kwestii merytorycznej - skoro ja cos skladalem, w swoim imieniu, to
    dlaczego nie mialbym miec prawa do tych dokumentow?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-02-11 18:59:15
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > W kwestii merytorycznej - skoro ja cos skladalem, w swoim imieniu, to
    > dlaczego nie mialbym miec prawa do tych dokumentow?
    Było sobie kopię zrobić :)

    Ale odpowiadając na twoje pytanie - nie ma możliwości ściągnąć danych
    rozliczeniowych
    Od dość dawna za to działa ściąganie danych identyfikacyjnych
    ubezpieczonych.

    --
    PawełJ

  • 8. Data: 2010-02-11 19:02:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 17:44, SDD pisze:
> [...]
    > nieudolnie zreszta - maksymalizowac ilosc bledow ortograficznych, czy moze

    No wiesz, ty też nie piszesz po polsku, to się chciałem dostosować.

    > W kwestii merytorycznej - skoro ja cos skladalem, w swoim imieniu, to
    > dlaczego nie mialbym miec prawa do tych dokumentow?

    Możesz se mieć prawo, ale stworzenie ci takiej możliwości kosztuje i nie
    widzę powodu, dla którego podatnicy mieli by za to płacić.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-02-11 19:10:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No wiesz, ty też nie piszesz po polsku, to się chciałem dostosować.

    Kiepski z Ciebie parodysta.
    Ja robie czeksie bldey, asynchroniczn espacje, tuziez zadam lterki

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-02-11 19:14:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 20:10, SDD pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Kiepski z Ciebie parodysta.

    To nie ma być parodia. Ale nie zrozumiałeś.

    > Ja robie czeksie bldey, asynchroniczn espacje, tuziez zadam lterki

    No to smacznego, ja wysiadam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek