  • 1. Data: 2010-02-10 09:18:08
    Temat: Świadczenie socjalne do 380 zł w dwóch zakładach
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    pracuję w dwóch zakładach i w każdym przed świętamiw grudniu otrzymałem
    świadczenie socjalne nieprzekraczające 380 zł w każdym, ale łacznie już tak
    (blisko 750 zł). Żaden zakład nie odprowadził podatku, korzystając ze
    zwolneinia kwoty do 380 zł finansowanych świadczeń socjalnych.
    Jak teraz rozliczyć się z fiskusem z nadwyżki nad 380 zł?

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-02-11 22:23:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010, Piter S. wrote:

    > Jak teraz rozliczyć się z fiskusem z nadwyżki nad 380 zł?

    Hm... "inne przychody"? (na formularzu PIT)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-02-12 09:31:07
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > Hm... "inne przychody"? (na formularzu PIT)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Rozumiem, że zsumować i w tej pozycji wykazać nadwyżkę nad 380 zł?

    --
    Piotr