  • 11. Data: 2004-06-16 16:45:24
    Temat: Re: Płatnik - kopie zapasowe raz jeszcze
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Jun 2004 09:40:18 +0200, "antonina" <a...@o...pl> wrote:

    >Pytałam jak robić zapasowe kopie PLANIKA - bo dopiero ucze sie tego
    >programu.
    Dzis odtwarzalem wersje mdb. Wystarczylo wskazac plik bazy, lezy w
    dowolnym miejscu (nie musi byc w tym samym katalogu co byl przed
    backupem) + oczywiscie haslo - haslo bazy.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2004-06-17 03:51:55
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 cze o godzinie 18:45, na pl.soc.prawo.podatki, WAM napisał(a):

    > Dzis odtwarzalem wersje mdb. Wystarczylo wskazac plik bazy, lezy w
    > dowolnym miejscu (nie musi byc w tym samym katalogu co byl przed
    > backupem) + oczywiscie haslo - haslo bazy.

    To spójrz na tego /geniusza/ ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2004-06-19 20:10:35
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Pytałam jak robić zapasowe kopie PLANIKA - bo dopiero ucze sie tego
    > programu.
    > Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.
    > Jak w zwiazku z tym pracujecie Państwo (pracuje cała Polska) na tym
    > programie?

    Jeżeli używasz bazy na Accesie to nie ma żadnego problemu. wystarczy zgrać
    plik *.mdb - domyślnie (płatnik.mdb) i to jest cała baza. Po spakowaniu
    winzipem przeważnie mieści się na dyskietce.(no oczywiście zależy ile ludzi
    jest w bazie)
    Jeżeli używywasz sql to jest troche gorzej. Najprościej zgrać cały katalog
    Microsoft SQL Server z program files. Albo w tym katalogu jest katalog
    MSSQL$platnik i jego trzeba zgrać.
    Można użyć jakiegos programu do edycji baz sql i zrobić zrzut bazy. zajmuje
    mniej miejsca no ale trzeba się motać z dodatkowymi programami.

    --
    PawełJ

  • 14. Data: 2004-06-20 23:32:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 14. czerwca 2004 09:40 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane antonina:

    > Pytałam jak robić zapasowe kopie PLANIKA - bo dopiero ucze sie tego
    > programu.
    > Po dyskusji sądzę, iz problem jednak jest duży.

    Dlaczego? Jeśli korzystasz z bazy w pliku (Access), to kopiujesz po prostu
    ten plik i das ist alles. Jeśli z bazy SQL, to oczywiście używasz narzędzi
    do wykonywania kopii tabel baz SQLowych.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)