  • 1. Data: 2002-02-04 07:04:14
    Temat: Płatnik - problem z importem danych
    Od: "Cichy" <c...@s...pl>

    Drodzy Grupowicze,

    Byłem zmuszony przeinstalować system operacyjny i "Płatnik" został na
    starym dysku. Ściągnąłem najnowszą wersję ze strony ZUS-u, a teraz mam
    następujący problem. Czy da się importować dane podstawowe z poprzedniej
    wersji? Dane rozliczeniowe importuję, ale nie mogę ściągnąć całego "dossier"
    (dane identyfikacyjne etc.). Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,

    Dariusz Cichocki

  • 2. Data: 2002-02-04 07:16:09
    Temat: Re: Płatnik - problem z importem danych
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    A nie pomogło najzwyklejsze skopiowanie katalogu z zestawem dokumentów do
    nowej lokalizacji?

  • 3. Data: 2002-02-04 07:28:45
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Cichy" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    "dossier"
    > (dane identyfikacyjne etc.). Z góry dziękuję za pomoc.

    Witam
    Przerabialem to przedwczoraj. Po prostu skopiuj plik platnik.rep (chyba tak
    sie nazywa) ktory jest w tym samym katalogu co dane rozliczeniowe. I tyle.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera