  • 1. Data: 2007-12-31 13:33:06
    Temat: Podatek VAT - pytanie techniczne;)
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Obliczam Vat.

    Czy każdą kwotę muszę przelać na konto US??

    Jeśli podatek po obliczeniu wyniósł 7 zł???
    Dodam że to początek działalności stąd taka kwota.

    I do kiedy trzeba rozliczyc podatek VAT?? Dobrze
    pamiętam że do 20 dnia miesiąca??

  • 2. Data: 2007-12-31 13:42:27
    Temat: Re: Podatek VAT - pytanie techniczne;)
    Od: kropka <a...@k...pl>

    Iwo26 napisał(a):

    > I do kiedy trzeba rozliczyc podatek VAT?? Dobrze
    > pamiętam że do 20 dnia miesiąca??

    Bardzo źle pamiętasz. Ale skoro umiesz
    korzystać z netu, powinieneś sobie poradzić.
    Mogę jedynie przypomnieć o istnieniu czegoś
    takiego jak wyszukiwarka Google.
    pozdrawiam, kropka

  • 3. Data: 2007-12-31 14:14:35
    Od: "jarek" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Iwo26" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jeśli podatek po obliczeniu wyniósł 7 zł???
    > Dodam że to początek działalności stąd taka kwota.
    >
    > I do kiedy trzeba rozliczyc podatek VAT?? Dobrze

    Tak, kazda kwote musisz przelac do pelnych zlotowek wynikajaca ze zlozonej
    deklaracji VAT 7

    Deklaracje VAT 7 składasz do 25 dnia miesiaca i do tego dnia musisz zaplacic