  • 1. Data: 2004-06-06 11:39:26
    Temat: Sprzedaż garazu,jak jest z podatkiem
    Od: "leon" <l...@p...onet.pl>

    Witam.Chcę sprzedać garaż jaki mam płacić podatek i ile.Proszę o pomoc.

    --
    Leon

  • 2. Data: 2004-06-07 19:29:19
    Temat: Odp: Sprzedaż garazu,jak jest z podatkiem
    Od: "Barbara" <b...@a...anonim>

    Użytkownik leon <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:c9uvpf$142$...@n...onet.pl...
    >Chcę sprzedać garaż jaki mam płacić podatek
    Musisz zapłacić podatek dochodowy
    wykazujesz kwotę za którą sprzedałeś garaz w zeznaniu rocznym w polu przych
    ód,
    warto zaznaczyć że nie doliczasz w związku z nim kosztów

    >i ile.
    zależy w jakim progu podatkowym się znajdziesz na końcu roku, zapłacisz tyle
    % od kwoty za którą garaż został sprzedany.

    Basia

  • 3. Data: 2004-06-08 18:57:18
    Temat: Re: Sprzedaż garazu,jak jest z podatkiem
    Od: "leon" <l...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2004-06-08 21:29:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Jun 2004, leon wrote:

    >+ Witam.Chcę sprzedać garaż jaki mam płacić podatek i ile.Proszę o pomoc.

    "mało danych". Nikt nie będzie robił wykładu usilując dojść czy
    to nowy czy stary garaż, czy sprzedajesz "osobiście" czy
    w ramach DG (a w tym przypadku czy kupiłeś z VATem)...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)