  • 1. Data: 2006-12-14 08:05:23
    Temat: Podatek liniowy
    Od: "flis.man.torun.pl" <p...@p...onet.pl>

    Chcę z kolegą założyć spółkę cywilną - usługi informatyczne. Pracujemy na
    etacie i dodatkowo na umowę zlecenie obsługujemy 2 firmy. Chcielibyśmy jako
    społka przejąć obsługę tych firm. I tu pojawia się pytanie czy możemy wybrać
    podatek liniowy?
    Poszę o odpowiedź
    Piotr

  • 2. Data: 2006-12-14 13:12:47
    Temat: Re: Podatek liniowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Dec 2006, flis.man.torun.pl wrote:

> [...]
    > społka przejąć obsługę tych firm. I tu pojawia się pytanie czy możemy wybrać

    A skąd mamy wiedzieć że żadna z owych firm nie jest Waszym pracodawcą?
    To jest klucz!

    pzdr, Gotfryd