  • 1. Data: 2004-09-28 10:48:23
    Temat: Podatek liniowy
    Od: "DiP" <d...@p...onet.pl>

    Zarejestrowałem działalnośc gospodarczą. Wybrałem podatek liniowy.
    Od listopada będę również pracował na etat w pewnej firmie (umowa
    zlecenie, albo umowa o pracę).

    Moje pytanie:
    Czy sposób opodatkowania mojej działalności gospodarczej ma jakiś wpływ na
    podatek płacony przezemnie z tytułu pracy w przedsiębiorstwie ?

    i drugie pytanie (z innej beczki):
    Jeśli zlikwiduje działalność, to czy w dalszym ciągu muszę dysponować KPiR ?
    Jeśli tak, to ile czasu musi minąć abym mógł książke dać na makulaturę :-) ?

    Dzięki za pomoc
    DiP

  • 2. Data: 2004-09-28 11:06:34
    Temat: Re: Podatek liniowy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Profil1 wrote:
    > ?
    > 5 LAT OD KONCA ROKU ,A WIEC PRAKTYCZNIE 6

    Sprawdź jeszcze od końca którego roku.
    Praktycznie 7

  • 3. Data: 2004-09-28 11:07:16
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    "DiP" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Czy sposób opodatkowania mojej działalności gospodarczej ma jakiś wpływ na
    > podatek płacony przezemnie z tytułu pracy w przedsiębiorstwie ?
    NIBY NIE BO ZRODLA PRZYCHODOW SIE NIE LACZA

  • 4. Data: 2004-09-28 21:03:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello cef,

    > Sprawdź jeszcze od końca którego roku.
    > Praktycznie 7

    Chyba, że się jest byłym prezydentem - wtedy wystarczy 5 lat na
    przedawnienie podatków.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2004-09-29 20:26:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Sep 2004, Profil1 wrote:

    >+ "DiP" <d...@p...onet.pl> wrote
    [...19%...]
    >+ > Czy sposób opodatkowania mojej działalności gospodarczej ma jakiś wpływ na
    >+ > podatek płacony przezemnie z tytułu pracy w przedsiębiorstwie ?
    >+ NIBY NIE BO ZRODLA PRZYCHODOW SIE NIE LACZA

    ...a nawet trzeba pilnować żeby "księgowa w pracy" nie potraktowała
    jak "normalnego prowadzącego DG" i PIT/B (czy jak temu drukowi "do
    upowaznienia płatnika coby ułamek 'kwoty wolnej' odliczał [nieprzepisowo
    się wyrażając] na imię) !

    >+ 5 LAT OD KONCA ROKU ,A WIEC PRAKTYCZNIE 6

    Już wyłożyli - +1...
    No a EST to i dłużej :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd