  • 1. Data: 2003-09-03 20:25:03
    Temat: Podatek od najmu - oswiadczenie
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Chce placic podatek od przychodow z najmu...... podobno mam zlozyc jakies
    oswiadczenie w US.
    czy ktos wie jak powinno ono wygladac?

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 2. Data: 2003-09-05 20:07:54
    Temat: Re: Podatek od najmu - oswiadczenie
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    ja złożyłem umowę najmu, bo tak mi powiedzieli w US

  • 3. Data: 2003-09-06 07:53:26
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Tako rzecze w...@w...pl:

    > ja złożyłem umowę najmu, bo tak mi powiedzieli w US

    > ja złożyłem umowę najmu, bo tak mi powiedzieli w US

    Raczej nie trzeba pokazywać umowy najmu.
    Najważniejsze co musisz zrobić to opowiedzieć się co do formy opodatkowania
    tegożnajmu - możesz wybrać zasady ogólne lub ryczałt.
    Możesz to zrobić w dowolny sposób (pismo, niektóre US przyjmują PIT-1), ale
    musi z tego oświadczenia wynikać jasno że jest to najem a nie DG.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ