  • 1. Data: 2003-07-26 22:30:17
    Temat: Podatek od nieruchomości
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Witam,
    W 2002 roku, zgodnie z otrzymaną decyzją zapłaciłem w 4 ratach
    kwartalnych podatek od nieruchomości. Kilka tygodni temu dowiedziałem
    się, że w czerwcu 2002 po wprowadzeniu nowych przepisów moja działka
    znalazła się w innej grupie podatkowej (zmiana klasyfikacji gruntów).
    Urząd gminy twierdzi, że nie należy mi się zwrot nadpłaconego podatku,
    za III i IV kwartał 2002 , ponieważ zmiany w przepisach obowiązują ich
    dopiero w nowym roku podatkowym. Czy to jest prawda ?

    Pozdrawiam.
    Joker