  • 1. Data: 2003-07-25 21:30:10
    Temat: podatek VAT za tłumazcenia dla zleceniodawców zagranicznych
    Od: "mirek" <m...@w...de>

    Pozdrawiam.

    prowadzę biuro tłumaczeń języka niemieckiego. Mam okazję rozpocząc
    wspólpracę ze zleceniodawcami w Niemczech.
    Czy wystwaiając im faktury jestem zobowiązany do uwzględnienia w nich
    podatku VAT, czy też wynosi on 0%?
    Czy obowiązek naliczania podatku VAT za usługi wykonywane dla klientów
    zagranicznych jest może uzależniony od wielkości obrotu z zagranicą w
    poprzednim roku?.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam.

    Mirek