  • 1. Data: 2003-12-13 10:37:46
    Temat: Podatek od nieruchomości. Płatny jednorazowo, czy musi być w ratach?
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    Witam.

    Czy wolno mi jednorazowo zapłacić podatek od nieruchomości i wrzucić go w
    KUP(od części nieruchomości związanej z działalnością, czyli -
    "warsztatowej")?

    Na decyzji jest roczna wysokość podatku i wyliczone 4 raty i terminy ich
    płatności.
    Popełnię błąd jeśli zapłacę i rozliczę jednorazowo w terminie płatności
    pierwszej raty?

    Przeguglałem, ale nie znalazłem odpowiedzi.

    Pozdrawiam Tomek
    (KPiR; VAT; memoriał; ZUS)