  • 1. Data: 2010-06-13 20:40:10
    Temat: Podatek od niewybicia oka
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Witam

    Czy jeśli ktoś komuś świadczy jakąś usługę za darmo to należy się
    podatek, prawda? Np pracuje w firmie która daje mi dom i samochód (na
    użytek) to mam dochód?

    Jeśli ktoś da mi 1 kg złota to też muszę wpisać w PIT-a?

    A jeśli idę z kolegą w lesie i dzięki mnie on nie wybije sobie oka bo
    odsunę jego głowę w ostatniej chwili czy nie powinien sąd ocenić kosztu
    ochrony oka i on powinien od tego odprowadzić podatek dochodowy? Bo wg
    mnie idąc tą logiką tak.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-13 21:35:55
    Temat: Re: Podatek od niewybicia oka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał wrote:
    > Witam
    >
    > Czy jeśli ktoś komuś świadczy jakąś usługę za darmo to należy się
    > podatek, prawda?

    mniej wiecej

    > Np pracuje w firmie która daje mi dom i samochód (na
    > użytek) to mam dochód?

    w postacie tego co bys wydał, a nie wydałeś.

    > Jeśli ktoś da mi 1 kg złota to też muszę wpisać w PIT-a?

    jak ci podaruje to płacisz podatek od darowizny jako osobny podatek, ale
    do pit nie doliczasz.

    jak ci da na przechowanie, to za nie swoje nie płacisz.

> [...]
    > odsunę jego głowę w ostatniej chwili czy nie powinien sąd ocenić kosztu
    > ochrony oka i on powinien od tego odprowadzić podatek dochodowy? Bo wg

    weź sobie jakieś relanium albo coś.
    i nie zapomnij zapłacić podatku od darmowej porady lekarskiej.

  • 3. Data: 2010-06-14 08:35:14
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > weź sobie jakieś relanium albo coś.
    > i nie zapomnij zapłacić podatku od darmowej porady lekarskiej.

    Dlaczego? Przecież podatek dochodowy właśnie tak działa...

    zamiast lekarstw wolę po prostu oddać głos w wyborach na Janusza Korwin
    Mikke.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-06-14 09:10:35
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 14-06-2010 10:35, Michał pisze:
    > zamiast lekarstw wolę po prostu oddać głos w wyborach na Janusza Korwin
    > Mikke.

    Aha...
    Za szybko odpuściłeś i trochu słaba kampania wyszła...

    --
    http://www.surfersvillage.com/gal/

  • 5. Data: 2010-06-14 09:59:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zamiast lekarstw wolę po prostu oddać głos w wyborach na Janusza Korwin
    > Mikke.

    A ja na Leppera. On jest uosobieniem tego, czym w istocie jest polska
    polityka. Chce dokladnie tego samego co pozostali, tylko przy przejawia
    najmniej hipokryzji - no bo przeciez i tak wszystko ma dokladnie na gebie
    wymalowane.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-06-14 10:21:44
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > polityka. Chce dokladnie tego samego co pozostali, tylko przy przejawia
    > najmniej hipokryzji - no bo przeciez i tak wszystko ma dokladnie na gebie

    wg mnie lepper jest lepszy niż ci
    czołowi-dedykowani-zalecani-rekomendowani przez TVP itp :) bo
    przynajmniej ma jakikolwiek program.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-06-14 11:12:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > czołowi-dedykowani-zalecani-rekomendowani przez TVP itp :) bo przynajmniej
    > ma jakikolwiek program.

    Niektorzy przodujacy w sondazach kandydaci tez maja program, tylko nie znaja
    go za bardzo na pamiec. Zeby sprawdzic czy sa za prywatyzacja szptali, czy
    przeciw musza zajrzec do ulotki wyborczej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-06-14 11:47:09
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Niektorzy przodujacy w sondazach kandydaci tez maja program, tylko nie znaja
    > go za bardzo na pamiec. Zeby sprawdzic czy sa za prywatyzacja szptali, czy
    > przeciw musza zajrzec do ulotki wyborczej.

    Pod warunkiem że mają aktualną wersję...

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-06-14 12:55:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał wrote:

    > zamiast lekarstw wolę po prostu oddać głos w wyborach na Janusza Korwin
    > Mikke.

    aaa, o to chodzi.

    wyp....laj.

  • 10. Data: 2010-06-14 13:15:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Monday, June 14, 2010, 10:35:14 AM, you wrote:

    > Dlaczego? Przecież podatek dochodowy właśnie tak działa...
    > zamiast lekarstw wolę po prostu oddać głos w wyborach na Janusza Korwin
    > Mikke.

    Mały spamik wyborczy? Szkoda tylko, że tak jałowy w rzeczywistych
    wynikach. Ale skoro chcesz Kaczyńskiego na prezydenta, to marnuj swój
    głos na JKM.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl