  • 1. Data: 2005-05-12 09:11:50
    Temat: Podatek od sprzedaży akcji
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org>

    Witam,

    Mam akcje _jeszcze nie zdeponowane_ na żadnym rachunku w Biurze
    Maklerskim, otrzymałem je kilka lat temu (w każdym razie na pewno przed
    rokiem 2003). Czy po zdeponowaniu ich teraz na rachunku w BM, a
    następnie sprzedaży będę musiał zapłacić podatek od zysku z obrotów
    giełdowych?

    --
    [ sjf | JID:sjf[at]chrome[dot]pl | gg:2604451 | PGP/GPG ID: 0x74564AF3 ]
    [ Zbieram na procka, dorzuć 1PLN --> mBank 23 114020040000380223576700 ]

  • 2. Data: 2005-05-12 12:26:36
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży akcji
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 5/12/2005 11:11 AM, Użytkownik ..:: sjf ::.. napisał:
> [...]
    > rokiem 2003). Czy po zdeponowaniu ich teraz na rachunku w BM, a
    > następnie sprzedaży będę musiał zapłacić podatek od zysku z obrotów

    To zależy. Np. od tego w jaki sposób wszedłeś w posiadanie akcji.

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-05-12 12:41:37
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org>

    Pewnego dnia datowanego 2005-05-12 14:26 niejaki(a) du hast mich gefragt
    napisał(a) był(a) w wiadomości:

    > To zależy. Np. od tego w jaki sposób wszedłeś w posiadanie akcji.

    Akcje pracownicze przedsiębiorstwa, w którym pracuję...

  • 4. Data: 2005-05-12 20:22:20
    Od: "woda" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "..:: sjf ::.." <s...@u...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > rokiem 2003). Czy po zdeponowaniu ich teraz na rachunku w BM, a
    > następnie sprzedaży będę musiał zapłacić podatek od zysku z obrotów

    Jesli otrzymales je jako darowizne to przeniesienie wlasnosci nastapilo poza
    gielda. Zatem chcac byc w zgodzie z przepisami prawa podatek bedziesz musial
    zaplacic.
    I jeszcze mala uwaga. Podatek jest od zyskow a nie od obrotow.

    Pozdrawiam
    woda

  • 5. Data: 2005-05-13 09:32:37

    Pewnego dnia datowanego 2005-05-12 22:22 niejaki(a) woda napisał(a)
    był(a) w wiadomości:
> [...]
    > gielda. Zatem chcac byc w zgodzie z przepisami prawa podatek bedziesz musial

    ja mam akurat pracownicze, to jak się przedstawia sytuacja? muszę
    zapłacić podatek jak je sprzedam?