  • 1. Data: 2005-05-11 23:54:51
    Temat: podatki - ile muszę zapłacić ?
    Od: "słoniu" <k...@n...pl>

    muszę wystawić rachunek na kilkanaście tysiecy i w tym celu otwieram
    dziłalnośc na kartę podatkową [miesiączny ryczałt] ale pracujęrównież na
    umowę zlecenie w firmie, gdzie mam opłacane wszystkie zusy i zarabian ok
    1100 pln, jak wygląda sprawa limitu wystawienia rachunku ? bo nie chciałbym
    dopłacać do interesu, gdzie mogę znależć inf. dotyczace limitów i jak
    siępotem rozliczyć z tym w zeznaniu podatkowym ? wie ktoś ? Bardzo proszę o
    info - dziękuję i pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2005-05-12 16:56:58
    Temat: Re: podatki - ile muszę zapłacić ?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "słoniu" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    > muszę wystawić rachunek na kilkanaście tysiecy i w tym celu otwieram
    > dziłalnośc na kartę podatkową [miesiączny ryczałt]

    Nie lepiej zrobic z tego umowę kupna-sprzedaży względnie zlecenia lub o
    dzieło?
    Do tego one są, aby takie jednorazowe przypadki obsługiwać....

  • 3. Data: 2005-05-12 18:49:06
    Od: "słoniu" <k...@n...pl>

    tez tak myslałem, klient powiedziął ze potrzebuje rachunek do zaciągnęcia
    kredytu dlatego mu muszę wystawic i nie wiem czy akceptowlna jest umowa
    kupna czy zlecenia [rachunek nie musi być vatowski], pozatymi nie wiem
    właśnie jakie sią opłaty w takim przypadku ? jesli miąłbym zapłacić ileś %
    wartości rachunku na 20tys ? to lepiej chyba zaresjtrować działalność na
    kartę kogoś ubezpieczonego ito najlepiej ze wsi :) chyba, dowiem się jak tak
    zrobię

  • 4. Data: 2005-05-12 21:40:15
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > tez tak myslałem, klient powiedziął ze potrzebuje rachunek do zaciągnęcia
    > kredytu

    Coś kręci...

    > dlatego mu muszę wystawic i nie wiem czy akceptowlna jest umowa
    > kupna czy zlecenia [rachunek nie musi być vatowski],

    To nie widze powodu dla którego Faktura nievatowca miałaby być lepsza od
    umowy kupna-sprzedaży od tej samej osoby fizycznej.
    Bo rozumiem że chodzi o sprzedaż rzeczy?

    pozatymi nie wiem
    > właśnie jakie sią opłaty w takim przypadku ?

    Przy umowie kupna 2%.

> [...]
    > wartości rachunku na 20tys ? to lepiej chyba zaresjtrować działalność na
    > kartę kogoś ubezpieczonego ito najlepiej ze wsi :) chyba, dowiem się jak

    Tyle że nie na wszystko kartę dostaniesz.....