  • 1. Data: 2003-01-28 06:04:20
    Temat: Podatek od sprzedaży działki budowlanej
    Od: "Jolanta Sokołowska" <j...@f...pl>

    Cześć
    jestem nowa na grupie, więc się przedstawię,
    mam na imię Jola i mieszkam w Świeciu.
    Zwracam się do Was z pytaniem, gdyż jest to dla nas sprawa bardzo ważna, a
    nie mam się kogo poradzić.
    2,5 roku temu otrzymaliśmy od siostry mojego męża w darowiźnie działkę
    budowlaną. Nie płaciliśmy od tego podatku. Teraz chcemy ją sprzedać, jakie
    opłaty i podatki nas czekają? Czy musimy ją mieć dłużej niż te 2,5 roku, czy
    też nie ma znaczenia okres jej posiadania na płacone podatki?
    Proszę o pilną odpowiedź, gdyż na mamy kupca, a nie chcemy później mieć
    problemów.
    Jeszcze jedno, otrzymamy od rodziców męża działkę budowlaną w darowiźnie,
    czy w takim przypadku płaci się podatek od darowizn?
    Pozdrawiam
    Jola