  • 1. Data: 2003-01-28 03:02:17
    Temat: Czy małe firmy moga płacić Vat dopiero po zapłacie faktury ?
    Od: "Ania Skrzynecka" <s...@i...pl>

    Czy jest taka możliwość aby płacić Vat z faktur dopiero wtedy gdy odbiorca
    towaru faktycznie zapłaci za niego ?
    Słyszałam, że podobno istnieje taka preferencja dla malych firm? Prosze o
    informacje czy jest to kit czy prawda ?

    pozdrawiam

    Ania Skrzynecka
    s...@i...pl

  • 2. Data: 2003-01-28 11:17:59
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Ania Skrzynecka" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest taka możliwość aby płacić Vat z faktur dopiero wtedy gdy odbiorca
    > towaru faktycznie zapłaci za niego ?

    Tak, ale nie poźniej niz 90 dni mozna zwlekac jak się zgłosiło bycie Małym
    Przedsiębiorstwem.

    > Słyszałam, że podobno istnieje taka preferencja dla malych firm? Prosze o
    > informacje czy jest to kit czy prawda ?

    Poczytaj o fakturach MP (małe przedsiębiorstwa).
    Kupa problemów i nie każdemu ta zamiana się opłaci.