  • 1. Data: 2003-01-28 06:06:48
    Temat: Jaki PIT - DG.
    Od: "Jolanta Sokołowska" <j...@f...pl>

    Witam
    Mam kolejne pytanie
    mój mąż prowadzi działalność gospodarczą. Nadchodzi czas rozliczeń z US.
    Prowadził Księgę przychodów i rozchodów, nie jest VAT-owcem. Jaki PIT musi
    złożyć, na jakiej podstawie, czy może rozliczać się ze mną (pracuję na umowę
    na czas nieokreślony i odliczam sobie studia)?
    Dzięki za info
    Jola

  • 2. Data: 2003-01-28 13:26:28
    Temat: Re: Jaki PIT - DG.
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    -/ w odpowiedzi na list od: Jolanta Sokołowska /-

    możecie rozliczyć się razem na pit-36

    hADeSik

    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-01-28 13:35:03
    Od: "Jolanta Sokołowska" <j...@f...pl>

    > możecie rozliczyć się razem na pit-36

    OK, ale czy te jego dochody z tej mądrej Książki przychodów i rozchodów
    (pytam, bo nie jestem biegła w tym temacie, a czeka mnie rozliczenie).
    Pozdrawiam
    Jola

  • 4. Data: 2003-01-28 13:42:06
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Jolanta Sokołowska" <j...@f...pl> wrote in message

    > OK, ale czy te jego dochody z tej mądrej Książki przychodów i rozchodów
    > (pytam, bo nie jestem biegła w tym temacie, a czeka mnie rozliczenie).
    > Pozdrawiam
    > Jola

    To radze isc do okgos, kto jest bieglejszy.
    Albo zapytac grupe o KONKRETY.
    Po przeczytaniu "istrukcji obslugi Pita"

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-01-28 13:43:36
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    -/ w odpowiedzi na list od: Jolanta Sokołowska /-
    > OK, ale czy te jego dochody z tej mądrej Książki przychodów i rozchodów
    > (pytam, bo nie jestem biegła w tym temacie, a czeka mnie rozliczenie).

    dochody męża z działalności (z KPiR) + Twoje z pit-11