  • 1. Data: 2009-11-04 05:58:38
    Temat: Podatek od sprzedazy garażu
    Od: maciek <u...@g...com>

    Czy jesli po dwóch latach od kupna garażu dzisiaj zamierzam go
    sprzedać za takie same pieniadze za jakie kupiłem to bede musial
    zapłacic podatek?

    Do dzisiaj bylem przekonany ze podatek sie placi tylko wtedy jesli
    sprzeda sie nieruchomosc w ciagu pieciu lat od jej zakupu za cene
    wyzszą niż się ją kupilo i wtedy od tzw. zysku placi sie podatek.

    Kolega wprowadzil mi zamet iz jesli za te pieniadze nie kupie
    nieruchomosci to z racji ze nie minelo 5 lat zmuszony bede zapłacic
    podatek od calej kwoty za jaką ten garaz sprzedam.

    Jak to jest w rzeczywistosci?