  • 1. Data: 2007-11-06 14:27:44
    Temat: Podatek od sprzedazy mieszkania ...
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    Mam malutkie pytanie ...

    Kiedy najwczesniej moge sprzedac mieszkanie kupione w kwietniu 2005 roku, zeby
    uniknac koniecznosci zaplacenia podatku ?

  • 2. Data: 2007-11-11 15:46:09
    Temat: Re: Podatek od sprzedazy mieszkania ...
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    >Kiedy najwczesniej moge sprzedac mieszkanie kupione w kwietniu 2005 roku,
    >zeby uniknac koniecznosci zaplacenia podatku ?

    Po 1 roku zameldowania w nim ????

    zbyszek

  • 3. Data: 2007-11-12 09:40:27
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Po 1 roku zameldowania w nim ????

    wlasnie nie ... w 2005 obowiazywala inna ustawa a prawo nie dziala wstecz ...

    moze ktos potrafi udzielic odpowiedzi na moje pytanie ?

  • 4. Data: 2007-11-12 10:23:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    nobody pisze:
    > Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    >>

    > wlasnie nie ... w 2005 obowiazywala inna ustawa a prawo nie dziala wstecz ...
    >
    > moze ktos potrafi udzielic odpowiedzi na moje pytanie ?

    Po 5 latach od zakupy (liczne data do daty), chyba że zamierzasz
    uzyskane pieniądze wydać w ciągu 2 lat na swoje potrzeby mieszkaniowe
    (zakup innego mieszkania, domu, budowa, zakup gruntu itp).
    Wtedy po sprzedaży składasz w US odpowiednie oświadczenie i podatku nie
    płacisz. Jak nie wywiążesz się ze zobowiązania, to musisz po 2latach
    zapłacić podatek, o ile pamiętam z odsetkami w wysokości połowy stopy
    odsetek od zaległości podatkowych.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813