  • 1. Data: 2004-10-30 12:18:09
    Temat: Podatek od sprzedaży samochodu.
    Od: "crusader" <w...@i...pl>

    Kupiłem nowy samochód 2 miesiące temu. Czy jesli sprzedam go przed upływem 6
    miesięcy od miesiąca następującego po dacie zakupu to czy zapłacę podatek
    dochodowy? Czy sprzedaż samochodu poprzez komis lub salon samochodowy uchroni
    mnie od zapłacenia podatku.

  • 2. Data: 2004-10-31 11:38:21
    Temat: Re: Podatek od sprzedaży samochodu.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    crusader pisze:

> [...]
    > podatek dochodowy? Czy sprzedaż samochodu poprzez komis lub salon
    > samochodowy uchroni mnie od zapłacenia podatku.

    Co rozumiesz przez "zaplace" ?

    Jesli sprzedasz drozej niz kupiles - bedziesz mial DOCHOD..

    Zaplacisz JESLI bedziesz mial dochod..

    Sprawdz w uztaiee o podatku doch od osob wizycznych..
    Pan Google Cipomoze.

    Boguslaw.

    P.S. Stosujesz sie do powyzszego na wlasna odpowiedzialnosc (c) Mady