  • 1. Data: 2004-10-30 06:08:33
    Temat: Deklaracja VAT7 i WNiP
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Czy pole 41 i 42 deklaracji VAT 7 (nabycie towarów i usług zaliczanych u
    podatnika do środków trwałych)
    dotyczy także Wartości Niematerialnych i Prawnych

    Czy też WNiP nalezy ująć w polach 43 i 44

    Przemek

  • 2. Data: 2004-11-02 07:53:46
    Temat: Re: Deklaracja VAT7 i WNiP
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 10/30/2004 8:08 AM, Użytkownik Przemek napisał:

    > Czy pole 41 i 42 deklaracji VAT 7 (nabycie towarów i usług zaliczanych u
    > podatnika do środków trwałych)
    > dotyczy także Wartości Niematerialnych i Prawnych
    >
    > Czy też WNiP nalezy ująć w polach 43 i 44

    Myślę, że rubryki 41 i 42 są związane z art. 87 ust 3 ustawy a więc WNiP
    też tam należy ujmować.

    --
    gefragt