  • 1. Data: 2006-01-06 09:26:08
    Temat: Podatek w Anglii
    Od: "Monika" <r...@b...pl>

    Student pracowal 5 miesicy w Anglii jak ma sie rozliczyc w Polskim Urzedzie
    Skarbowym

    Dodam ze po powrocie jakies dzieła w Polce jeszcze robił

    Wydaje mi sie ze powinien po kursie srednim NBP z dnia otrzymania pieniedzy w
    Anglii przeliczyc pieniadze ktore tam dostal i tutaj wedłu polskiego prawa
    policzyc podatek i oddac Panstwu.

    Moze ktos juz sie roziczal i wie jak dokladnie to obiczyc i ile oddac

    Pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2006-01-06 10:11:38
    Temat: Re: Podatek w Anglii
    Od: "IMFT" <i...@w...pl>

    Przeczytaj ten artykuł napewno dowiesz się dokładnie jak i co
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1617&
    dok=1617.6.388.2.2.1.0.1.htm
    Pozdrawiam