  • 1. Data: 2004-02-04 21:20:32
    Temat: Podatek z najmu
    Od: "JKK" <y...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jesteśmy z żoną współwłaścicielami mieszkania, które wynajmujemy od stycznia
    b.r.
    Wybraliśmy opodatkowanie na zasadach ogólnych.
    W GP znalazłem informację, że do 20.02. możemy złożyć oświadczenie w US, że
    przychody z najmu będą opodatkowane w całości tylko prez jedno z nas.
    Czy to jest korzystne, jeżeli oboje osiągamy przychody z pracy?
    pzdr

  • 2. Data: 2004-02-05 18:51:42
    Temat: Re: Podatek z najmu
    Od: "Doors" <d...@w...pl>

    Użytkownik "JKK" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pzdr
    >
    > w ogólnym rozliczeniu nie ma to znaczenia , będziecie co miesiąc składać
    jeden pit-5 zamiast 2-óch

  • 3. Data: 2004-02-06 06:51:53
    Od: "Robert" <W...@p...com.pl>

> [...]
    > przychody z najmu będą opodatkowane w całości tylko prez jedno z nas.
    > Czy to jest korzystne, jeżeli oboje osiągamy przychody z pracy?

    Ryczałt jest korzystny gdy nie masz kosztów najmu i gdy po zsumowaniu
    dochodów z pracy i najmu wpadasz w >30% podatku.
    Robert

  • 4. Data: 2004-02-06 09:01:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004, Robert wrote:

> [...]
    >+ > przychody z najmu będą opodatkowane w całości tylko prez jedno z nas.
    >+ > Czy to jest korzystne, jeżeli oboje osiągamy przychody z pracy?
    [...]
    >+ Ryczałt jest korzystny gdy nie masz kosztów najmu i gdy po zsumowaniu
    >+ dochodów z pracy i najmu wpadasz w >30% podatku.

    Jakoś ostatnio nie nadążam za wątkami w postach: co ma ryczałt
    do korzystności wskazania osoby osiągającej przychody ?
    Oni wybrali zasady ogólne...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zaciekawiony)